Замовлення, платежі та акції

Q - Які методи оплати ви приймаєте?

В даний час ми приймаємо Visa, MasterCard, Discover, оплата готівкою, безготівковий розрахунок або оплата післяплатою.

Для замовлень за межами України ми рекомендуємо використовувати оплату через Інтернет.

Докладніше: https://cosmic.net.ua/oplata-i-dostavka1

Q - Як використовувати свою E-Подарунку?

Хороші новини – це дуже легко. Отримайте свою електронну подарункову картку електронною поштою. В електронному листі додається код подарункової картки, який ви можете подати до Checkout. Введіть цей код у поле зверху праворуч, над сумою вашого кошика. Як тільки ви натиснете «Застосувати», сума на подарунковій карті буде вирахована із загальної суми вашого кошика.

Ви можете використовувати кілька кодів E-Gift Card в одній транзакції, а коди E-Gift Card можна поєднувати зі знижкою.

Q - Як я можу застосувати код знижок?

Коди знижок можуть бути застосовані до замовлення при оформленні замовлення. Введіть код знижки в полі зверху праворуч, над сумою вашого кошика. Як тільки ви натиснете «Застосувати», вашу знижку буде вираховано із загальної суми вашого кошика, і ви зможете перейти до способу оплати.

Зверніть увагу, що за замовлення може бути використаний лише один код знижки. Коди знижок не можна комбінувати з іншими акціями або пропозиціями.

Q: Чи можу я отримати кілька пробників?

Так! Фактично, ви отримуєте безкоштовний зразок у кожній покупці.

Ми не приймаємо запитів на додаткові зразки. Тим не менш, ми періодично запускаємо рекламні акції та зразки пропозицій, тому обов'язково слідкуйте за оновленнями на нашому сайті чи каналі у Instagram!

Q - Строк дії продукту, який я отримав, минув?

Ні, і ось чому. Корейська продукція традиційно маркується виробничою датою замість дати закінчення терміну придатності та має термін зберігання від двох до трьох років від цієї дати, залежно від кожного окремого продукту та бренду. Тому не турбуйтеся, якщо ви отримаєте продукт з печаткою з датою до фактичної дати покупки - ми цінуємо наших клієнтів і ніколи не будемо продавати продукти з терміном дії, що минув, щоб здійснити продаж!

Оскільки K-Beauty розширюється на західний ринок, деякі бренди почали друкувати дату закінчення терміну, а не дату виготовлення. Будь ласка, перевірте символи перед датами, щоб переконатися:

власне означає "вироблено на"

означає «добре до»,

Після ознайомлення у вас досі залишилися питання? Запитайте на …@….!

Q - Чи є продукти Cosmic 100% автентичними?

Абсолютно! У Cosmic ми пишаємося тим, що надаємо нашим клієнтам високу якість корейської краси. Ми дотримуємося цієї обіцянки зробити це з кожним продуктом, і це є основою нашої компанії.

Кожен продукт, який ви бачите на Cosmic, спочатку піддається суворим випробуванням, щоб гарантувати їхню безпеку, ефективність та справжність. Це включає в себе внутрішнє тестування, роботу безпосередньо з кожною торговою маркою, ніколи не купуємо у третіх осіб і гарантуємо, що всі продукти проходили через процес затвердження FDA. З цієї причини ви можете бути впевнені, що кожного разу, коли ви купуєте у Cosmic, ви завжди отримуєте 100% непідробні продукти безпосередньо від брендів у Кореї, і всі вони виходять із законних та безпечних каналів.

Q - Я хочу направити своїх друзів у Cosmic! Як мені це зробити?

Нам подобається, що ви уявляєте своїм друзям систему корейської косметики. Ви можете направити своїх друзів до нас електронною поштою, Facebook або просто поділіться посиланням на сайт або Інстаграм.

Q - Я надійшов електронною поштою, але я не отримав відповіді протягом 2 робочих днів! Що тепер?

Нам дуже шкода це чути! Будь ласка, переконайтеся, що ваш запит був відправлений на адресу ….@.... Ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше дістатися до всіх - це зазвичай означає протягом 1-2 робочих днів (з понеділка по п'ятницю, не включаючи святкові дні). Іноді наші відповіді можуть опинитися у спамі, тому, будь ласка, не забудьте перевірити їх та додати до контакту!