Отримання товару
Отримання товару на відділенні Нової Пошти, Укрпошті
УВАГА ☝️
Компанія-відправник гарантує цілісність замовлення за кількістю та якістю шляхом фото-фіксації замовлення перед упаковкою. На кожне відправлене замовлення існує фотофіксація упакованого товару.
Інформація по отриманню товару у відділенні Нової Пошти, Укрпошти!
При отриманні клієнт має переглянути та впевнитись, що пакування та сам товар не пошкоджений, а вказана вага відповідає дійсності!
В разі пошкоджень або якщо вага не співпадає ВІДРАЗУ НА МІСЦІ фіксувати та складати АКТ! Або ОДРАЗУ робити повернення назад до ВIДПРАВНИКА.
При відкритті замовлення на на Новій Пошті провести відеозйомку розкритого замовлення та надіслати Відправнику відео та фото фіксацію.
Водночас необхідно про цей випадок повідомити вашого персонального клiент-менеджера.
Після отримання та виносу з відділення Нової Пошти, Укрпошти клієнтом товару претензій до Нової Пошти, Укрпошти надати неможливо ❌
В разі забраного та не перевіреного під час отримання товару на місці у відділенні НП претензії, обміни, відшкодування тощо не прийматимуться, за виключенням випадкiв заводського браку товару.
Просимо враховувати дану інформацію під час отримання товару!
Дякуємо за розуміння.