ЗАМОВЛЕННЯ, ПЛАТЕЖІ, АКЦІЇ ТА СПЕЦІАЛЬНІ ПРОПОЗИЦІЇ

Запитання: Які способи оплати ви приймаєте?

В даний час ми приймаємо Visa, MasterCard, оплата готівкою, оплата за терміналом у шоу-румі, безготівковий розрахунок та оплата післяплатою.

Для замовлень за межами України ми рекомендуємо використовувати оплату через сайт або послуги грошових переказів.
Детальну інформацію ви можете прочитати в розділі Оплата та доставка .

Як використовувати свій подарунковий сертифікат або купон на знижку?

Це дуже легко! Отримайте подарунковий сертифікат на вашу електронну пошту. В електронному листі додається код подарункового сертифікату, який Ви можете вказати під час розрахунку в кошику. Введіть цей код у поле ліворуч. Як тільки Ви натиснете «Активувати», сума подарункового сертифіката буде вирахована із загальної суми замовлення в кошику.

Детальніше ознайомитись з інформацією можна у розділі Подарункові Сертифікати .

Запитання: Як я можу застосувати свій код на знижку?

Коди знижок можуть бути використані при оформленні замовлення. Введіть цей код у поле ліворуч. Як тільки Ви натиснете «Активувати», знижка буде вирахована із загальної суми замовлення у кошику.

Зверніть увагу, що за одне замовлення може бути використаний лише один код на знижку. На жаль, комбінувати коди на знижку з іншими акціями або спеціальними пропозиціями не можна.

Запитання: Чи можу я отримати кілька пробників?

Так! Ви отримуєте безкоштовний пробник при кожній покупці.

Ми не приймаємо запити на додаткові пробники, крім тих, що продаються у нашому магазині. Тим не менш, ми періодично запускаємо рекламні акції на тестування різних брендів, тому обов'язково слідкуйте за оновленнями на нашому сайті в розділі Новини або сторінках Instagram та Facebook !

Запитання: Термін дії продукту, який я отримав, минув?

Ні, і ось чому. Корейська продукція традиційно маркується виробничою датою замість дати закінчення терміну придатності та має термін зберігання від двох до трьох років від цієї дати, залежно від кожного окремого продукту та бренду. Тому не турбуйтеся, якщо ви отримаєте продукт з печаткою з датою до фактичної дати покупки - ми цінуємо здоров'я наших Клієнтів і ніколи не продаватимемо продукти зі строком дії, що минув.

Оскільки корейська косметика набирає популярності в Європі, деякі бренди почали друкувати дату закінчення терміну, а не дату виготовлення. Будь ласка, перевірте символи перед датами, щоб переконатися:

"Дата виробництва"

; означає «використовувати не пізніше, ніж»

Питання: Чи є продукти в асортименті COSMIC 100% автентичними?

Абсолютно! У COSMIC ми пишаємося тим, що надаємо нашим клієнтам високу якість корейської косметики, і це є основою нашої компанії.

Кожен продукт, який Ви побачите в асортименті COSMIC , спочатку піддається тестуванню, щоб гарантувати їхню безпеку, ефективність та справжність. Це включає в себе внутрішнє тестування та роботу безпосередньо з кожною торговою маркою. Тому Ви можете бути впевнені, що кожного разу, коли купуєте в COSMIC , Ви завжди отримуєте 100% оригінальні продукти, поставлені безпосередньо від виробників або ексклюзивних дистриб'юторів в Кореї.

Питання: Я написав(ла) на електронну пошту, але не отримав(ла) відповіді протягом 2-х робочих днів?!

Нам дуже шкода це чути! Будь ласка, переконайтеся, що ваш запит було надіслано на адресу hello.cosmic11@gmail.com Ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше відповісти всім - це зазвичай означає протягом 1-2 робочих днів (з понеділка по п'ятницю, не включаючи святкові дні ). Іноді наші відповіді можуть опинитися в розділах "спам" або "оповіщення", тому, будь ласка, не забудьте перевірити ці розділи Вашого поштового сервісу та додати нашу адресу електронного листа до своїх контактів, просто затиснувши мишкою та "перетягнувши" лист до папки "Вхідні" .