СКАСУВАННЯ, ПОВЕРНЕННЯ АБО ЗБИТКИ

Питання: Чи можу я вносити зміни або скасовувати своє замовлення?

Ми докладаємо всіх зусиль, щоб допомогти вам отримати ваші замовлення якнайшвидше. Тому, як тільки оплату буде прийнято, і замовлення буде підтверджено, він одразу ж буде відправлений. Це означає, що є тільки дуже невелике вікно часу, коли ми можемо «зловити» ваше замовлення, перш ніж воно буде фізично зібране, упаковане та відкладене для відправки разом з іншими замовленнями, отриманими за останні 24 години.

Якщо ви хочете внести будь-які зміни до свого замовлення, будь ласка, напишіть нам за адресою hello.cosmic11@gmail.com якнайшвидше з повним ім'ям, номером телефону та номером замовлення. Ми дамо вам знати, що ми можемо зробити!

Запитання: Яка політика повернення COSMIC?

Нам шкода, що ви не полюбили свою нову косметику! Ми хочемо, щоб Ви отримали свій найкращий досвід з COSMIC, тому ми тут, щоб допомогти. Просто надішліть нам лист за адресою hello.cosmic11@gmail.com із зазначенням номера вашого замовлення та назви продуктів, які Вам не сподобалися. Ми зробимо все, що в наших силах, щоб Ви отримали найкраще враження. Ваші питання та коментарі, зазначені в листі до COSMIC ми розглянемо якнайшвидше, зазвичай протягом 2-х робочих днів.

Питання: Чи можна обміняти продукт?

Покупець погоджується з тим, що придбаний ним Товар не підлягає обміну та поверненню у таких випадках:
1. З моменту покупки Товару пройшло понад 14 календарних днів;
2. З моменту придбання Товару не минуло 14 календарних днів, але товар був у використанні, порушена цілісність упаковки та/або комплектність, відсутні бірки/цінники тощо.
Товар міститься в переліку товарів, які не підлягають поверненню та обміну, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 у чинній редакції від 19.03.1994.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, заводське маркування та Покупець має оригінал документа, що підтверджує факт купівлі відповідного Товару. Покупець висловлює готовність надати фотоматеріали бракованого та/або несправного на його погляд товару.

Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за Магазином право відмовити Покупцю в обміні чи поверненні товару. У разі відмови Покупця від товару Магазин повертає йому суму, сплачену Покупцем, за винятком витрат Магазину на доставку від Покупця повернутого товару.

Питання: Якщо мені не підійшов продукт чи виникла неприємна ситуація (наприклад, алергія), що робити?

Нам буде дуже шкода про виникнення таких проблем, і COSMIC спробує максимально допомогти з вирішенням проблеми: проконсультуємо, відшкодуємо шкоду подарунком від нас, або дамо знижку для Вашого наступного замовлення. Не все буває гладко з першого разу, але ми намагаємося згладити будь-яку неприємну ситуацію для нашого Клієнта!