Всі ми прагнемо якомога довше зберігати квітучий та молодий зовнішній вигляд. І те, як виглядає наше обличчя і, зокрема, його шкірний покрив відіграє у цьому першорядну роль. Однак, звідусіль транслюються твердження і запевнення про те, що скоріше навіть ніж шкіра обличчя істинний вік і стан організму видає саме ділянку шкіри навколо очей. Як бути?
Ми намагаємося не економити на доглядовій косметиці для шкіри обличчя, і часом, коли бачимо ціну за мініатюрний тюбик крему для шкіри навколо очей, маленьке зелене земноводне всередині нас переконує, що не варто переплачувати, а краще використовувати для ділянок навколо очей той самий крем для обличчя .
Зрозуміло, щоб не викликати великого стресу для гаманця, і в той же час задовольнити потреби всіх ділянок шкіри обличчя, прийде на допомогу косметика з Кореї з усією своєю багатою варіативністю доглядових засобів. Тим не менш, питання «чи можна мазати ділянки навколо очей кремом для обличчя?» своєї актуальності та злободенності не втрачає. Спробуємо з'ясувати ці тонкощі.
Роль крему навколо очей у боротьбі зі зморшками
Важливо розуміти, що зморшки – це не тільки слід часу, а й результат впливу комбінації двох факторів: сухості шкіри та активності мімічних м'язів. Коли лицьові м'язи постійно працюють, формуються ці мімічні зморшки, які не так легко виправити виключно кремом. Креми для догляду за шкірою навколо очей можуть лише покращити стан шкіри, зволожити її належним чином і зменшити глибину зморшок, проте повністю позбавитися їх може бути важко, враховуючи постійну активність мімічних м'язів. Це питання самоконтролю та помірного емоціювання. Принаймні у мімічному сенсі.
Фахівці косметології радять починати догляд за шкірою навколо очей вже з 20 років, навіть якщо це лише зволожуючий крем. Що стосується скарг на набряклість після застосування крему, найчастіше це пов'язано з неправильним нанесенням або невідповідним вибором продукту. Кожен засіб має свій характер впливу, тому вибір доглядової косметики потребує уважного та акуратного підходу.
Зрозуміла фізіологія з косметичними нюансами: чому крем для обличчя не рекомендується наносити на ділянки навколо очей
Зараз мова піде не про маркетингові хитрощі та маніпуляції виробників, а суто про підтверджені та доведені аспекти впливу цих двох видів кремів та особливості сприйняття обох видів шкіри на нашому обличчі.
Почнемо з того, що шкіра навколо очей відрізняється від решти покриву обличчя своєю структурою. Вона тонша, чутливіша і схильніша до зневоднення. Креми для обличчя зазвичай більш щільні за текстурою і містять активні інгредієнти, які можуть бути занадто сильними або дратівливими для такої ніжної області, викликаючи подразнення, почервоніння або алергічні реакції.
Також креми для обличчя можуть містити інгредієнти, які не призначені для контакту зі слизовими оболонками очей. При нанесенні крему для обличчя в область навколо очей існує ризик його попадання в очі, що може спричинити подразнення та дискомфорт. А це вам треба?
Крім цього, шкіра навколо очей має свої унікальні потреби, такі як інтенсивне зволоження, зняття набряків, зменшення зморшок та освітлення темних кіл. Для вирішення цих проблем потрібні спеціально розроблені засоби, які зазвичай містять легші текстури та м'які формули, щоб дбайливо доглядати цю чутливу зону шкіри обличчя.
Ну і як результат, креми для обличчя можуть містити більш високі концентрації активних інгредієнтів, які можуть бути занадто агресивними для шкіри навколо очей. Це може призвести до подразнення або навіть ушкодження ніжної шкіри.
Що буде, якщо крем для обличчя нанести на повіки та під очі?
Для того, щоб звикнути до факту, що шкірі навколо очей потрібен окремий засіб, недостатньо наукових аргументів та емоційних умовлянь. Краще конкретно і наочно перерахувати, до чого приведе використання крему для обличчя як засіб для очей:
-
шкіра орбітальної зони може швидше втратити свіжість та молодість.
Шкіра в області очей – це справжнє втілення делікатності та вразливості, яке піддається найбільшому впливу сонячних променів, внаслідок чого зморшки не змушують довго чекати. Якщо в молодості можна обійтися звичайним кремом для обличчя, то з віком ділянки навколо очей потребують інтенсивнішого зволоження. Саме тут важливо використовувати спеціальні засоби, насичені зволожуючими компонентами, які здатні ефективно боротися з ознаками старіння;
-
основний крем для обличчя, потрапивши на слизову оболонку очей, може викликати пощипування, печіння та інші алергічні реакції.
Унікальні формули кремів для області очей роблять їх більш в'язкими, що знижує ризик потрапляння в очі. Завдяки pH, який можна порівняти з очним середовищем, такий крем не викликає дискомфорту навіть у разі контакту зі слизовою оболонкою;
-
крем для обличчя майже неефективний для збереження молодості та пружності шкіри навколо очей.
Існує думка, що склад кремів для очей більш насичений активними речовинами в порівнянні зі звичайними засобами для обличчя, але це помилка. Фактично, вони містять денатурований спирт, хімічні фільтри від УФ-випромінювання та різні добавки, включаючи консерванти та силікони. Однак через тонкість шкіри навколо очей концентрація активних компонентів зазвичай нижча, ніж у засобах для обличчя;
-
нанесення крему для обличчя на ділянки шкіри навколо очей може спровокувати набряклість орбітальної зони.
Справа в тому, що в дермі зони навколо очей практично немає підшкірної жирової клітковини, що спричиняє ряд малоприємних наслідків: затримку рідини, утворення набряків і втрату природної пружності. Тому важливо розуміти необхідність використання окремого спеціального крему для догляду за шкірою навколо очей, який має бути розроблений з урахуванням унікальних особливостей цієї зони.
Якщо ви прочитали цю статтю, то тепер ви не тільки розумієте функціональні особливості двох найпопулярніших доглядових засобів для особи. У вас є можливість купити креми для догляду за різними ділянками шкіри обличчя. Тим більше, що косметологи настійно радять використовувати крем для обличчя та засіб для шкіри навколо очей однієї лінійки та торгової марки для забезпечення сумісності інгредієнтів, узгодженого догляду, перевіреної якості та в рамках маркетингової стратегії компанії.